Ah, ah, ah, ah Imma take you there Breaking all the rules Rules, we just don’t care Speedin on, on, on, on On the freeway Flashing lights Li, li, lights Li, li, lights Everywhere. Mi perfil Enviar letra Mensajes Editar Salir. Ah, ah, ah, ah Imma take you there imma take you there Breaking all the rules Rules, we just don’t care baby we don’t care Speedin on, on, on, on On the freeway Flashing lights Li, li, li, lights Li, li, li, lights Everywhere. Desktop Google Chrome Windows 8. The music is playin loud You turn your back and you move I just keep watching by now Later on i’ll be dancing inside of you The music is playin loud You turn your back and you move I just keep watching by now Later on i gonna fuck you!

elas estao descontroladas bonde do tigrao

Uploader: Doucage
Date Added: 26 October 2005
File Size: 14.23 Mb
Operating Systems: Windows NT/2000/XP/2003/2003/7/8/10 MacOS 10/X
Downloads: 22077
Price: Free* [*Free Regsitration Required]

Excluir playlist Cancelar Salvar. Nothing lasts forever baby you know that I’m the best, you’re the best Let’s put it together aww oh oh I’ll make it shine like a limelight Like Kid Cudi we can do it day and night day and night I’m the man you’ve been looking for I can make your dream a reality That’s for sure fo sho I know you like to live lavish Show me your passport I gonna take you to the Paris.

And hell yeah i know None of this is for free I gotta do my thang to keep your ass around me Love, sex, credit cards and a life of luxury Let me fulfill your fantasy I know just what you need Planning everything out out out As i speak, uh You’re the type of girl a nigga can’t afford to lose Let me handle this, handle this Like a grown man would.

elas estao descontroladas bonde do tigrao

The music is playin loud You turn your back and you move I just keep watching by now Later on i’ll be dancing inside of you The music is playin loud You turn your back and you move I just keep watching by now Later on i gonna fuck you! Borrar playlist Cancelar Guardar. All my sexy ladies let me see you on the dance floor All my sexy ladies let me see you on the dance dance All my sexy ladies let me see you on the dance floor See you see you on the dance floor.

High Grade Chick Sevenlox. My oh my Sexy lady you’re so beautiful My oh my Take you to a place you’ve never been before. Pop that, pop that, pop that Pop that thing Looks like the next world wonder Pop that, pop that, pop that Pop that thing Looks like the next world wonder a miracle Pop that, pop that, pop that Pop that thing Looks like the next world wonder a miracle Pop that, pop that, pop that Pop that thing Looks like the next world wonder Your body is like a miracle Under the moonlight You’re more than just beautiful hey shorty You’re like a melody to a song You’re something incredible And i don’t wanna let you go let you go Miracle cal-cal Miracle cal-cal Miracle cal-cal Miracle miracle Miracle cal-cal Miracle cal-cal Miracle cal-cal Miracle miracle.

  DOWNLOAD DIRIYA DIYANI THEME SONG MP3

Furacão – LETRAS

You’re the high grade chick You’re the high grade chick You’re the high grade chick You’re the high grade chick You’re the high grade chick You’re the high grade chick You’re the high grade chick You’re the high grade chick. Quem pode ouvir Todos Somente eu.

elas estao descontroladas bonde do tigrao

Ok now, i’m feelin your body Your curves are so exotic Let’s take it to the floor Let’s take it to the jungle Baby girl you’re actin naughty Do you wanna dance or have sex? Quiero recibir notificaciones de artistas destacados y noticias. Mobile Android iPhone Windows Phone. You know i’m gonna take you there I gonna take you there Aww, i gonna take you there shorty You know i’m gonna take you there I gonna take you there Aww, i gonna take you bondf shorty.

There is no discotheque We’re going into the woods You know how this gonna end Yode, you looking so good Everybody is dancin now Badjuda, keep dancing now Badjuda, keep dancing now Now now now now Your body is like a miracle Under the moonlight You’re more than just beautiful hey shorty You’re like a melody to a song You’re something incredible And i don’t wanna let you go let you go Miracle cal-cal Miracle cal-cal Miracle cal-cal Miracle miracle Miracle cal-cal Miracle cal-cal Miracle cal-cal Miracle miracle Ok now, i’m feelin your body Your curves are so exotic Let’s take it to the floor Let’s take it to the jungle Baby girl you’re actin naughty Do you wanna dance or have sex?

There is no discotheque We’re going into the woods You know how this gonna end Yode, you looking so good Everybody is dancin now Badjuda, keep dancing now Badjuda, keep dancing now Now now now now.

We got another one, oh yeah We got another one, oh yeah We got another one, oh yeah All my sexy ladies let me see you on the dance floor Leas got another tirao, oh yeah All my sexy ladies let me see you on the dance dance We got another one, oh yeah All my sexy ladies let me see you on the dance floor See you see you on the dance estqo. Because you’re matching my specs Hold me tight baby Let me show you A new, a new climax There is no discotheque We’re going into the woods You know how this gonna end Yode, you looking so good Everybody is dancin now Badjuda, keep dancing now Badjuda, keep dancing now Now now now now Your body is like a miracle Under the moonlight You’re more than just beautiful hey shorty You’re like a melody to a song You’re something incredible And i don’t wanna let you go let you go Miracle cal-cal Elxs cal-cal Miracle cal-cal Miracle miracle Miracle cal-cal Miracle cal-cal Miracle cal-cal Miracle miracle The music is playin loud You turn your back and you move I just keep watching by now Later on i’ll be dancing inside of you The music is playin loud You turn your back and you move I just keep watching by now Later on i gonna fuck you!

  DOWNLOAD IDAUTOMATION LINEAR BARCODE ACTIVEX CONTROL

elas estao descontroladas bonde do tigrao

Desktop Google Chrome Windows 8. Meu perfil Enviar letra Mensagens Editar Sair.

Bonde do Tigrão

Damn girl, all of this for me? Ah, ah, ah, ah Imma take you there imma take you there Breaking all the rules Rules, we just don’t care baby we don’t care Speedin on, on, on, on On the freeway Flashing lights Li, li, li, lights Li, li, li, lights Everywhere.

Mi perfil Enviar letra Mensajes Editar Salir. Compartilhar no Facebook Compartilhar no Twitter.

The music is playin loud The music is playin loud The music is playin loud The music is playin loud. Ah, ah, ah, ah Imma take you there imma take you there Breaking all the rules Rules, we just don’t care baby we don’t care Speedin on, on, on, on On the freeway Flashing lights Li, li, lights Li, li, lights Everywhere.

Your body is like a miracle Under the moonlight You’re more than just beautiful hey shorty You’re like a melody to a song You’re something incredible And i don’t wanna let you go let you go.

Desktop Google Chrome Windows 8. Pop that, pop that, pop that Pop that thing Looks like the next world wonder Pop that, pop that, descontroladaa that Pop that thing Looks like the next world wonder a miracle Pop that, pop that, pop that Pop that thing Looks like the next world wonder a miracle Pop that, pop that, pop that Pop that thing Looks like the next world wonder. Ah, ah, ah, ah Imma take you there Breaking all the rules Rules, we just don’t care Speedin on, on, on, on On the freeway Flashing lights Li, li, lights Li, li, lights Everywhere.

Tem certeza que deseja excluir esta playlist?

Derlane Silva ex- dançarina do Mc Créu MOVIMENTO DA SENTADA AO VIVO NA RIO SAMPA.

Todos Rock Gospel Sertanejo Mais. Because you’re matching my specs Hold me tight baby Let me show you A new, a new climax. Compartir en Facebook Compartir en Twitter.

Software